๐—œ๐—ฃ ๐—Ÿ๐—ง โ€ž๐—ฆฬฆ๐˜๐—ฒ๐—ณ๐—ฎ๐—ป ๐—ฐ๐—ฒ๐—น ๐— ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒโ€ ๐——๐—ฟ๐—ผ๐—ฐ๐—ต๐—ถ๐—ฎ ๐˜€ฬฆ๐—ถ ๐—œ๐—ฃ ๐—ฆฬฆ๐—ฐ๐—ผ๐—ฎ๐—น๐—ฎ ๐—ฃ๐—ฟ๐—ถ๐—บ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฎฬ† ๐— ๐—ถ๐—ฐ๐—ถ๐˜‚๐—ฟ๐—ถ๐—ป ๐—ถฬ‚๐—ป ๐—ฐ๐—ฎ๐—ฑ๐—ฟ๐˜‚๐—น ๐—ฃ๐—ฟ๐—ผ๐—ด๐—ฟ๐—ฎ๐—บ๐˜‚๐—น๐˜‚๐—ถ ๐—ก๐—ฎ๐˜ฬฆ๐—ถ๐—ผ๐—ป๐—ฎ๐—น โ€ž๐—œ๐—ป๐˜ƒ๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ถ๐—บ ๐—ถฬ‚๐—ป ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ณ๐—ฒ๐˜€๐—ผ๐—ฟ๐—ถโ€
รŽn perioada august-septembrie 2025, aproximativ 30 de cadre didactice din IP LT โ€žศ˜tefan cel Mareโ€ ศ™i IP ศ˜coala Primarฤƒ Miciurin au ales sฤƒ รฎศ™i dedice timpul ศ™i energia perfecศ›ionฤƒrii profesionale.
Cele mai solicitate teme au fost cele din Modulul D, despre inteligenศ›ฤƒ emoศ›ionalฤƒ, gestionarea stresului ศ™i bunฤƒstarea profesorilor ศ™i elevilor, precum ศ™i din Modulul E, axat pe management eficient al clasei ศ™i tehnici de motivare a elevilor.
Participanศ›ii au lucrat activ, au discutat deschis provocฤƒrile reale din ศ™coalฤƒ ศ™i au descoperit metode care pot transforma climatul educaศ›ional รฎntr-unul mai calm, mai cooperant ศ™i mai motivant.
Acest parcurs de formare a adus claritate, รฎncredere ศ™i instrumente practice care sprijinฤƒ atรขt dezvoltarea profesionalฤƒ a profesorilor, cรขt ศ™i reuศ™ita elevilor.
๐Ÿ’› O comunitate de profesioniศ™ti implicaศ›i รฎnseamnฤƒ ศ™coli mai sฤƒnฤƒtoase, mai empatice ศ™i mai bine pregฤƒtite pentru viitor.